Uitstekende keuze van

Astrid Kraal, Directeur Bibliotheek Heusden

 

 

Een leven lang leren

Ik lees graag en veel. Ben er nog steeds van overtuigd dat lezen het leven verrijkt, je inspireert en maakt dat je als mens je verder kunt ontwikkelen. Ik geniet van oudere mensen die zeggen: ik leer nog elke dag bij…Ik denk dat dat waar is, leren doe je niet alleen op school maar vooral ook in het leven zelf!

Het zal niemand daarom verbazen dat ik graag lees over hoe mensen en organisaties zich ontwikkelen. Kansen benutten en uitdagingen aangaan. Er zijn veel boeken over geschreven, helaas komen dit soort boeken niet altijd duidelijk naar voren in een bibliotheek.

Daarom door middel van ‘De uitstekende keuze van’ hiervoor eens extra aandacht.

2 reacties

19 september 2012 · 13:52

2 Reacties op “Uitstekende keuze van

  1. Jeanne

    Uitstekende keuze van Astrid … is dit overzicht van titels ook digitaal te raadplegen? Ben benieuwd naar haar keuze.

Plaats een reactie